مشاهده سبد خرید image basket
ورود هالند به بازی کلش اف کلنز

ورود هالند به بازی کلش اف کلنز

ارلینگ هالند، فوق ستاره منچستر سیتی در حال تبدیل شدن به یک شخصیت بازی ویدیویی قابل بازی در کلش آف کلنز این هفته است. این اولین بار است که یک شخص واقعی به بازی اضافه می شود و فوتبالیست هالند در طی یک رویداد فصلی با موضوع فوتبال یک ماهه به شخصیت پادشاه بربر تبدیل می شود.

بازیکنان کلش می‌توانند مهاجم نروژی را جذب کنند یا به دهکده‌اش حمله کنند و آن را خراب کنند - اگر شما هم مثل من از طرفداران آرسنال باشید، عالی است.

هالند بیش از 10 سال است که کلش آف کلنز را بازی کرده است و با سوپرسل، سازنده بازی فنلاندی که پشت این بازی محبوب موبایل قرار دارد، تماس گرفته است تا با هم همکاری کنند. سوپرسل از فرصت استفاده کرد. استوارت مک گاو، مدیر کل کلش آف کلنز می گوید: «وقتی شنیدیم ارلینگ هالند از طرفداران بازی ما است و می خواهد با ما شریک شود، واقعاً یک سناریوی رویایی بود.

هالند حدود 10 ساله بود که برای اولین بار کلش را کشف کرد و دهکده ای درون بازی در دنیای فانتزی ساخته است. هالند می‌گوید: «من مدت‌هاست که از طرفداران بزرگ بازی هستم و همه چیز را در مورد آن می‌دانم، بنابراین ظاهر شدن به عنوان یک شخصیت درون بازی واقعاً جالب است.

فصل ویژه هالند از امروز 1 می آغاز شده است و تا 31 می ادامه خواهد داشت، و اگر هالند را در میدان نبرد شکست دهید، جوایز اضافی و جایگاهی در جدول امتیازات دریافت خواهید کرد.

نظرات کاربران

طاها
هالند موقع بازی های بزرگ فوتبال کلا توی زمین گم میشه

تاریخ : ۱۴۰۳:۲:۱۳


شما هم نظرتان را بنویسید.

کامیار اکانت

کامیار اکانت فعالیت خود را از اردیبهشت سال 1400 آغاز کرد و تا به امروز بزرگترین مرجع درج آگهی اکانت بازی های آنلاین در ایران بوده است.

دسته بندی ها

کلش

پابجی

کالاف

فری فایر

مجوزات ما

آدرس ما

استان کرمان ، خیابان شهاب ، نبش بوستان عدالت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کامیار اکانت در اینستاگرام کامیار اکانت در تلگرام

تمامی حقوق برای کامیار اکانت محفوظ می باشد.  © 2024